Rambo - Reisverslag uit Hope, Canada van Remco, Inge, Ted en Sophie Kruijff - WaarBenJij.nu Rambo - Reisverslag uit Hope, Canada van Remco, Inge, Ted en Sophie Kruijff - WaarBenJij.nu

Rambo

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Remco, Inge, Ted en Sophie

14 Augustus 2006 | Canada, Hope

Hallo beste lezers!
Vanuit Lynden zijn we eergisteren de grens met Canada weer gepasseerd. Dat ging heel vlotjes. De rij die Amerika in wilde was enorm, dat gaat nu extra langzaam na de verijdelde aanslagpogingen in Engeland.
We zijn in Vancouver geweest. Beredruk op de weg, gelukkig rijdt Rem overal doorheen alsof hij er elke dag komt. Maar na al die rust in de wildernis is die drukte wel hectisch hoor.
In Vancouver hebben we Chinatown bezocht. Heel erg leuk. Het is de grootste Chinatown van Noord Amerika, op San Francisco na.
We zagen nogal wat zwervers en junkies daar, wat me een vervelend gevoel gaf. We wilden de volgende dag gaan walviskijken in zo'n rubberboot, maar toen we opbelden op te reserveren, vertelde men ons dat er geen walvissen te zien zijn momenteel, en dat ze daarom ook niet uitvaren. Heeeeeel jammer!
De dag erna dus weer Vancouver uit. Weg uit die hectiek!
We zitten nu dan in Hope. Hier is de film First Blood opgenomen (Rambo). We zijn hier 18 jaar geleden ook geweest en stonden zelfs op dezelfde camping als toen. Wel een beetje raar hoor!
We gaan nu weer de wildernis in. Hopelijk krijgen we nog een kans te internetten.

Leuk weer die berichtjes die hieronder staan! Fijn dat het huis nog overeind staat en de vissen nog leven!
Carla en Evert, jammer dat jullie vakantie weer voorbij is, maar fijn dat jullie het weer fijn hebben gehad en weer veilig thuis zijn.

Groetjes van ons uit Hope! Hieronder nog een berichtje van Sophie:

Hier in Canada is het ook wel weer leuk, nadat we in Amerika zijn geweest. We hebben nu alleen maar campings met zwembaden :)
Ik ga dus iedere dag zwemmen, lekker hoor.
Het is heel mooi weer, en soms is het water dan ook lekker warm. We hadden in 1 zwembad echt HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL warm water, lekker hoor! :) Groetjes uit een heel zonnig land! Van Sophie.

• 15 Augustus 2006 - 07:13

Klaartje:

Heerlijk om jullie verhaal steeds te lezen. Even wegdromen tussen al het werk door. Het komt op me over als een wereldreis met steeds weer een andere omgeving. Lekker genieten dus. Veel plezier in Hope en tot later.

gr Klaartje

ps Het gips is van Floortje d'r been en ze loopt om meteen weer (maar nog niet als vanouds). Als ze raar blijft lopen moet ik met haar naar een kinder-fysiotherapeut.... (wordt ook vervolgd!).

• 16 Augustus 2006 - 21:30

The Oets:

Bedankt voor je kaart, die kwam vandaag. Ook bij ma, want daar was ik vanmiddag. Er lagen geen verzekeringspapieren van de brommer bij haar, gvd Remco. Veel plezier verder en geniet er nog even van. Wanneer komen jullie thuis? Bye!