tien foto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Remco, Inge, Ted en Sophie Kruijff - WaarBenJij.nu tien foto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Remco, Inge, Ted en Sophie Kruijff - WaarBenJij.nu

tien foto's

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Remco, Inge, Ted en Sophie

26 Augustus 2006 | Nederland, Amsterdam

We zijn weer veilig in Almere aangeland. Na een wel heel lange dag, landden we uiteindelijk op Schiphol.

Kijk hiernaast in het fotoboek, waarin een aantal foto's van onze belevenissen van de afgelopen vier weken.

De vakantie was fantastisch, we hebben zoveel mooie dingen gezien in alle Nationale Parken. Vier weken is eigenlijk veel te kort. Remco heeft bijna zesduizend kilometer gestuurd en ons veilig en wel weer in Calgary afgeleverd.
We hebben fantastisch mooi weer gehad en veel aardige mensen ontmoet.

• 27 Augustus 2006 - 12:54

Evert En Carla:

Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn. Mooie foto's. We willen de rest ook graag zien. Houden jullie volgend weekend alvast vrij voor het Havenfestival? Groetjes en tot gauw, Eefje en Carla.

• 27 Augustus 2006 - 18:02

Van Van Harten:

Hallo Kruijffies, Ook gelukkig weer goed thuis gekomen net als wij gisteren. Fijn dat jullie hebben genoten. Ik heb nog niet al de berichtjes van Y gelezen maar wel de fotoos gekeken. Wij hebben het ook lekker gehad in Tsjechie en Austria, ook qua weer. Bel je van de week nog wel even. Groetjes van ons al. Edith