Reunited - Reisverslag uit Blountstown, Verenigde Staten van Remco, Inge, Ted en Sophie Kruijff - WaarBenJij.nu Reunited - Reisverslag uit Blountstown, Verenigde Staten van Remco, Inge, Ted en Sophie Kruijff - WaarBenJij.nu

Reunited

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Remco, Inge, Ted en Sophie

25 Mei 2012 | Verenigde Staten, Blountstown

Na een lange reis en een nacht hotel in Atlanta zijn we gisteravond eindelijk aangekomen in Blountstown, waar we opeens een meisje aan de kant van de weg zagen staan zwaaien en we dus bij het juiste adres waren aangekomen. Het was inmiddels al elf uur savonds en pikkedonker.

Het was geweldig om weer compleet te zijn.... Na de begroetingsknuffels met Sophie hebben we kennisgemaakt met Jerome and Lazelle, die er voor Sophie een geweldig uitwisselingsjaar van hebben gemaakt!

Wij hebben in de camper op de oprit geslapen, waar het in eerste instantie snoeiheet in was, maar we hebben alle ramen opengelaten en vervolgens heeeerlijk geslapen!!
Vandaag gaan we graduation vieren op het football field van Liberty County High School. Spannend!!

Ondanks dat het snoeiheet is, hebben Ted en Sophie al gebaseballd in de tuin van dit prachtige huis. En strakjes duiken we even lekker het zwembad in.

Wordt vervolgd!!

• 25 Mei 2012 - 16:53

Marco:

Een heel fijle dag morgen en Sophie, gefeliciteerd, toppie. Hier is het nu ook heerlijk vertoeven, wel zonder zwembad. En, Remco, geen bommetje.

• 26 Mei 2012 - 01:15

Jose:

Geficiteerd sophie!
    Hele fijne dag voor jullie allen en geniet van deze vakantie samen.

• 26 Mei 2012 - 22:49

Astrid:

eindelijk weer compleet moeders, en wat een leuke foto's. En nu alleen maar genieten.

• 30 Mei 2012 - 18:50

Anne:

dag,
    mooie familie en vakantie-verhalen.ik geniet ervan en zoooo zonnig!
    ik hoop dat je camper snel gemaakt kan worden.

• 01 Juni 2012 - 09:02

Aad En Marijke :

Wij leven nog hoor! Hebben net al jullie reisverslagen gelezen en foto's bekeken. Erg leuk allemaal. Kan me voorstellen wat een belevenis die graduation was. En nu maar genieten van jullie trip met elkaar. Felicitaties voor Sophie en zeker ook voor Alex met zijn cum laude. Scheelt een hoop centjes zo'n scholar ship. Wat temperatuur betreft kunnen we ons met jullie meten.de afgelopen anderhalve week was het dik boven de 30 graden. Geniet ervan en we volgen jullie. Groet van Aad en Marijke