Sweet Home Alabama - Reisverslag uit Mobile, Verenigde Staten van Remco, Inge, Ted en Sophie Kruijff - WaarBenJij.nu Sweet Home Alabama - Reisverslag uit Mobile, Verenigde Staten van Remco, Inge, Ted en Sophie Kruijff - WaarBenJij.nu

Sweet Home Alabama

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Remco, Inge, Ted en Sophie

30 Mei 2012 | Verenigde Staten, Mobile

Allen die een reactie hebben geplaatst: hartelijk dank, is erg leuk om te lezen!!

Gisteren stonden Remco en ik nog op de camping van Dead Lakes Park en hebben we nadat we alles opgeruimd hadden, Ted en Sophie opgehaald in Blountstown. Het afscheid van Sophie en haar Amerikaanse familie Jerome en Lazelle was erg zwaar en er zijn veel tranen gevallen.

Nadat Sophie al haar bezittingen (...) in de camper had gebracht zijn we vertrokken. Eerst Alex ophalen en daarna richting Alabama. Tussendoor nog naar Walmart, waar je uren bezig bent omdat het zo groot is, om een paar wasknijpers te vinden.

De camping waar we terecht kwamen was niks, dus moesten we weer 50 minuten terugrijden. We staan nu op een mooie camping met zwembad. Heerlijk gebbq-ed.

We hebben problemen met de camper. De benzinemeter doet het niet, wat heel lastig is. Ook de aansluiting van het water op de camping vereist de skills van Remco en Ted plus twee waterpomptangen uit de Dollar General. Maar erger is dat door de enorm hoge vochtigheidsgraad hier (we ademen water) stralen water uit de airco komen. Er staat een grote emmer onder die al drie kwart vol is. Ik heb traveller assistence gebeld en moet straks om 8 uur terugbellen. We zullen ergens heen moeten om te repareren. Baaalen.

Buiten de problemen met de camper is het een groot feest deze vakantie. Erg gezellig met elkaar!
Groeten uit Mobile Alabama!

• 30 Mei 2012 - 12:33

Marco:

Leuk om jullie avonturen te lezen.
    Is het een bezinemeter voor diesel ...;)
    Balen van de airco en de aansluitingen.
    Het is maar goed dat je een zwembad in de buurt hebt met een airco die regent. Veel plezier met de rest van de trip.

• 31 Mei 2012 - 09:34

Thea En Esther:

Doet de camper het alweer? Tip: Niet wachten op reparatie, nieuwe camper eisen! Plus grotere vanwege het ongemak: KLAGEN!! Als dat echt niet kan, dan korting: minstens 600 dollar. Je hoort een upgrade te krijgen. Deze tip is van een ervaringsdeskundige. Hopelijk was het al opgelost, maar ze smeren juist ( beleefde) europianen deze campers aan. Dus niet pikken! Groeten van Thea en Esther! Veel plezier verder hoor.