Memphis, Beale Street - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Remco, Inge, Ted en Sophie Kruijff - WaarBenJij.nu Memphis, Beale Street - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Remco, Inge, Ted en Sophie Kruijff - WaarBenJij.nu

Memphis, Beale Street

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Remco, Inge, Ted en Sophie

05 Juni 2012 | Verenigde Staten, Memphis

Vannacht heeft het behoorlijk gespookt, harde regen en wind, donder en bliksem. We werden er wakker van. Het was eerlijk gezegd ook wel een beetje beangstigend. We werden daardoor pas laat wakker vanmorgen.Koffie drinken aan de oever van de Mississippi, terwijl grote duwboten enorme schepen voortstuwen. Ik kan er uren naar kijken.

We besloten Bob's aanbod niet aan te nemen en gewoon met de camper Memphis in te rijden, en te zien of we daar gewoon konden parkeren. Wat ook is gelukt. We konden zo naar Beale Street wandelen. Overigens is het nog steeds snikheet en vochtig.

Eenmaal in Beale Street aangekomen, bleek het eigenlijk maar een klein straatje te zijn met vele muziekbars, souvenierwinkeltjes e.d. Uit een van de winkels kwam een zwarte oude man, die een showtje weggaf op de muziek die uit de winkel schalde. Hij wees op de gouden muzieknoot op straat, waar zijn naam in stond. Blijkbaar een goude oude, deze meneer. Erg grappig en het swingde ook echt de pan uit.
Ik zal een foto van hem plaatsen.

Na nog wat geneusd te hebben wandelden we weer terug naar de camper, die een heel stuk uitstak, maar okee, er was in elk geval niemand tegen aan gereden.

Eigenlijk moesten we hoognodig boodschappen doen, maar we konden geen supermarkt vinden. Na het tanken konden we wel een heerlijke sandwich eten bij Subway, dat gaat er altijd in!
We vonden een camping, maar geen supermarkt en dus flansden we maar wat in elkaar van wat we nog in huis hadden. Remco bakte een heerlijke gevulde omelet en we hadden nog een meloen voor toe. Ook weer gered!

Vanmiddag nog gezwommen in het zwembad hier en vanavond een kampvuur in de bbq gemaakt, waarbij Ted en Sophie S'mores maakten.
We zitten een 20 mijl onder Jackson, en zullen morgen nog wel een eind moeten rijden om in Nashville te komen. Dus: tijd op naar bedje te gaan!

• 05 Juni 2012 - 21:02

Thea:

Hallo Ritsjes! Jullie zijn dus niet de Mississipi ingewaaid! Gelukkig maar. Goeie reis naar Nashville en geniet nog maar even van de warmte want wij zitten hier weer met onze sokken aan... brrr. Groetjes, veel plezier en drive safely!