Nashville, Tennessee - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Remco, Inge, Ted en Sophie Kruijff - WaarBenJij.nu Nashville, Tennessee - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Remco, Inge, Ted en Sophie Kruijff - WaarBenJij.nu

Nashville, Tennessee

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Remco, Inge, Ted en Sophie

06 Juni 2012 | Verenigde Staten, Nashville

Omdat we nu prima internet hebben, zet ik er maar weer wat op.

Vanmorgen om 11 uur vertrokken van de campground van de twee aardige oude zwarte mannen en na 7 uur aangekomen op de camping in Nashville. Morgen gaan we Nashville verkennen.

Onderweg hebben we de broodnodige boodschappen gedaan bij Walmart, waar we uiteindelijk 200 dollar af moesten rekenen na anderhalf uur. We kopen ons suf aan van alles en nog wat, wat niet op ons boodschappenlijstje staat.

Nu staan we op Two Rivers Campground in Nashville, waar we vanavond kunnen genieten van gratis live muziek. Alles swingt hier, dus we kijken er erg naar uit!

We hebben het verder erg gezellig met zijn vijfjes. De jongens kunnen ook goed met elkaar opschieten gelukkig.

Dit is de laatste echte stad die we aandoen, daarna gaan we de natuur in. Ook daar verheugen we ons op.

Hit the road Rem, met Johnny Cash in de cd-speler!

• 06 Juni 2012 - 07:37

Vera:

Wat zou ik me graag bij jullie aansluiten. Ik verslind jullie leesvoer en krijg heimwee naar alles wat ik ook al eens heb gezien. Het is er geweldig!. Geniet ervan jongens (en meisjes)!

• 07 Juni 2012 - 23:13

Remco, Inge, Ted En Sophie Kruijff:

Dank je Veder! We genieten er zo van, de tijd is veel te kort gewoon. Wij zullen ook nog een keertje terugmoeten!!!