Nashville, muziekfestival - Reisverslag uit Lebanon, Verenigde Staten van Remco, Inge, Ted en Sophie Kruijff - WaarBenJij.nu Nashville, muziekfestival - Reisverslag uit Lebanon, Verenigde Staten van Remco, Inge, Ted en Sophie Kruijff - WaarBenJij.nu

Nashville, muziekfestival

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Remco, Inge, Ted en Sophie

07 Juni 2012 | Verenigde Staten, Lebanon

Tjonge wat een gedoe vanmorgen om in Nashvile te komen. We wilden gewoon weer in de stad parkeren, maar aangezien er een festival was, waren alle straten in het centrum afgesloten en geen parkeerplekje in de buurt te vinden natuurlijk. We moesten terugrijden naar Music Valley om daar te parkeren en vervolgens de bus naar downtown te nemen. Kostte maar liefst 1,27 dollar .... voor niks dus

Eenmaal in Nashville was het een enorme drukte, erg gezellig. In elk cafeetje of restaurantje speelde wel een band. We genoten ervan en hebben ook nog wat winkeltjes afgestruind.
Er staan in Nashville zelfs een soort zuilen waar muziek uitkomt, alles draait om muziek. En dan voornamelijk blues. Op straat ook diverse bandjes en straatmuzikanten. Echt zoals ik me had voorgesteld van Nashville.
Overal in de restaurants stonden rijen te wachten en als Nederlands hebben we geen geduld om daarop te gaan staan wachten. Dus togen we uiteindelijk hongerig weer terug naar het busstation waar we potverdorie nog ruim een uur op de bus moesten wachten. Geen puf meer om terug te lopen naar Broadway, dus het maar uitzitten. Gelukkig kregen we hulp van een zwarte meneer, anders waren we nog in de verkeerde bus ook gestapt.

Gelukkig weer zonder problemen bij de camper aangekomen na wel een uurtje bussen. Eerst een MacDonalds opgezocht en een benzinepomp. Vervolgens de snelweg op en bij de eerste de beste camping ons aangemeld. Prachtige camping! De jongens hebben nog gebaseballd samen en daarna nog een duik in het zwembad genomen. Daarna kon de bbq worden aangestoken om het inmiddels gemarineerde vlees (recept van Lazelle) erop te gooien. Tot slot nog een vuurtje bouwen met de bekende chimney;s van Ted: kartonnen dozen van blikjes drinken of zo in het vuur, die een enorme vlammenzee veroorzaken.

Nu zit ik nog even buiten te typen, terwijl de rest in zijn mandje ligt. De vuurvliegjes houden me gezelschap.

Morgen richting Smokie Mountains via Knoxville. De steden zijn bezocht, tijd voor wat natuurschoon de rest van de vakantie.

Slaap lekker!

Vanaf Music Valley

• 07 Juni 2012 - 06:30

Jacqueline:

Hé lieve Ing en family!
    Wat is het toch leuk om de verslagjes te lezen, elke dag als we binnenkomen gaan we eerst even kijken of er nieuws uit USA is.
    Wat een avontuur man, geweldig. het gaat alleen wel erg snel voorbij.
    Geniet nog van de laatste week!
    Tot snel, lieve groeten aan jullie allemaal.
    Ien en Jacq

• 07 Juni 2012 - 13:56

Hallo Americanos:

Jullie komen toch wel terug???
    Nog veel plezier en geniet van het laatste weekje.
    Groetjes van Toos en Henk

• 07 Juni 2012 - 22:14

Thea:

Ik moest echt lachen om al die veel te dikke mensen die door je achtergrond van je foto's lopen. Hou ze in beeld!
    Groetjes uit V'broek!!

• 07 Juni 2012 - 22:16

Thea Alweer:

Hee heb je nog wat af kunnen spreken met seasick Charley?

• 07 Juni 2012 - 23:11

Remco, Inge, Ted En Sophie Kruijff:

Dank jullie wel voor jullie berichtjes! Super leuk!!
    Ja, we komen nog terug, we zullen wel moeten... maar we hebben het hier ongelofelijk naar onze zin.
    Thea, haha, ik voel me hier SUPERSLANK, heel prettig! En je bedoelt waarschijnlijk Seasick Steve. Er lopen hier idd heel veel look-a-likes.