Ripplin' Waters - Reisverslag uit Sevierville, Verenigde Staten van Remco, Inge, Ted en Sophie Kruijff - WaarBenJij.nu Ripplin' Waters - Reisverslag uit Sevierville, Verenigde Staten van Remco, Inge, Ted en Sophie Kruijff - WaarBenJij.nu

Ripplin' Waters

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Remco, Inge, Ted en Sophie

08 Juni 2012 | Verenigde Staten, Sevierville

Hallo beste mensen vanaf de Ripplin' Waters Campground in Sevierville, Tennessee. We staan hier aan de voet van de Smoky Mountains, aan het water, met onze camper. We kunnen de Smoky's hiervandaan al zien. De "kinderen" zijn zwemmen, dus even de tijd om rustig het blog bij te werken.

Vanmorgen om half elf vertrokken van de vorige camping en tot Knoxville gereden, waar zich een shopping mall moest bevinden. Die hadden we snel gevonden. We kregen twee uur de tijd om te shoppen. Ik heb helaas niet zo veel kunnen kopen, want de kleding is hier niet zo leuk als in Nederland en bovendien is alles erg wijd :)
We zitten nu in een andere tijdzone, dus er is zomaar een uur verdwenen.

Na het shoppen zijn we naar deze camping gereden, waar vier rare creaturen op de veranda ons al op zaten te wachten. Ze bleken wel heel aardig te zijn, deze vier oudere hillbillies. Erg verbaasd werd er gereageerd op het feit dat we geen televisie aan boord hebben. Hoe kun je toch zonder? Na het inchecken reed een van hen ons voor in het golfkarretje naar onze prachtige plaats aan de rivier.

Vanavond gaan we uiteraard weer bbq-en en een kampvuur bouwen. Voor dat laatste ga ik nu eerst even hout sprokkelen. Morgen moeten we eerst de camper volstouwen met eten en drinken, waarna we de Smoky's in zullen trekken. Door eerdere reizen wijs geworden, weten we dat je moet zorgen dat je voldoende mondvoorraad bij je moet hebben als je een National Park ingaat.

Groeten van ons vijfjes!

• 08 Juni 2012 - 14:43

Marijke:

Je kan nu wel zeggen dat het er zo mooi is, maar waar zijn de foto's?
    Dat de kleding te wijd is is toch geen ramp. Gewoon op z'n Amerikaans veel eten en dan pas je er van zelf wel in.
    Succes en veel plezier in de Smoky's.
    Henk en Toos