Flaming Gorges - Reisverslag uit Manila, Verenigde Staten van Remco, Inge, Ted en Sophie Kruijff - WaarBenJij.nu Flaming Gorges - Reisverslag uit Manila, Verenigde Staten van Remco, Inge, Ted en Sophie Kruijff - WaarBenJij.nu

Flaming Gorges

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Remco, Inge, Ted en Sophie

30 April 2014 | Verenigde Staten, Manila

Dinsdag 29 april

Gisteren door sneeuwstormen Wyoming doorgereden,wat soms echt lastig rijden was. Onderweg stopten we nog in de westernplaats Cheyenne, maar daar was weinig te beleven. En de ijswind gierde om de oren.
In de plaats Rawlins hebben we overnacht op een KOA, in de vrieskou.

Vanmorgen om half negen al vertrokken uit Rawlings, de I80 westwaards. Onderweg nog langs Walmart in Rock Springs, waar we tot onze vreugde merkten dat het warmer was geworden. Wat heerlijk!

Daarna naar het National Forest Flaming Gorges, om ons weer te vergapen aan onwerkelijk mooi natuurschoon. We parkeerden de bakbeesten en reden verder met zijn viertjes de Sheep Creek Geological Loop, een rondweg van ongeveer 20 km door dit wonderlijke landschap dat ontstaan is uit een prehistorische zee waar erg rare creaturen in rondzwommen.

Eind van de middag kwamen we aan op de KOA in Manila, net voor het Nat. Forest. We zitten nu in Utah. Morgen rijden we naar Salt Lake City, 169 mijl voor de boeg.

• 30 April 2014 - 09:43

Spank&vera:

Heerlijk Avontuurlijk, uitdagend, , maar " no problemo " voor m'n " broer" zou ik zeggen, om deze stuurmanskunst tot een goed einde te brengen.
    Geniet er nog van, voordat je 't beseft .......
    groet uit het bewolkte Kusadasi
    VeSpaJo