De weg naar Yosemite - Reisverslag uit Coarsegold, Verenigde Staten van Remco, Inge, Ted en Sophie Kruijff - WaarBenJij.nu De weg naar Yosemite - Reisverslag uit Coarsegold, Verenigde Staten van Remco, Inge, Ted en Sophie Kruijff - WaarBenJij.nu

De weg naar Yosemite

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Remco, Inge, Ted en Sophie

11 Mei 2015 | Verenigde Staten, Coarsegold

Zondag 10 mei 2015
Terwijl bij jullie de maandag al weer is begonnen, zitten wij nog aan het kopje koffie na de bbq op zondag.
Vanmorgen in Lake Isabella hebben we genoten van het pancake ontbijt op de KOA camping. Je hoefde alleen je bord maar mee te nemen. Ik kreeg een speciale moederdagversie met een M in de pancake. Er stond syrup bij en je kreeg er twee worstjes bij. Erg lekker, maar vooral ook leuk.
We reden door het Sequoia National Forest, langs duizelingwekkende ravijnen zonder vangrail. Erg mooi. Daarna konden we een heel stuk snelweg rijden. Niet zo mooi, maar het schoot wel lekker op. Heel veel sinaasappel bomen en wijngaarden aan de kant van de weg. Er wonen hier ook erg veel Mexicanen, die in de fruitteelt werken.
Bij Walmart sloegen we weer onze voorraad in, zodat alle kasten weer gevuld konden worden en we weer een paar dagen vooruit kunnen. We verbaasden ons over een veel te dik echtpaar, die naast elkaar in zo’n scootmobielwinkelwagentje (3xww) een gangpad in beslag nam om de boodschappen in te laden.
Na een lange dag in de auto kwamen we uiteindelijk op de KOA camping Yosemite South aan, beheerd door twee broers. Helaas bleek onze stroomkabel kapot te zijn. Gelukkig was daar een zeer behulpzame Amerikaan die de benodigde schroevendraaiers en tang had, waarmee onze eigen TOA Remco, de kabel/stekker weer kon repareren. Wat een geluk!
Er is een zwembad op de camping, maar we hadden er geen puf meer voor. Dus na een drankje, de bbq aangestoken en lekker gegeten. Vervolgens een bakje koffie en nu gaan we nog 1 spelletje klaverjassen voor we de bedden weer op zoeken. We staan ongeveer 30 kilometer voor Yosemite, dus dat bezoeken we morgen.

• 11 Mei 2015 - 06:28

Thea:

Van harte gefeliciteerd! Veel plezier.

• 11 Mei 2015 - 07:59

Peul:

Leuke dag voor de boeg morgen dus! Ben benieuwd =)

• 11 Mei 2015 - 16:22

Theo En Linda:

Geweldige reisverhalen. Hebben wij veel aan, wij gaan over 2 weken en doen veel dezelfde plaatsen aan. Nog heel veel RV Fun. Groetjes T&L.

• 11 Mei 2015 - 19:02

Angela:

Heerlijk om even mee over jullie schouders te beleven wat voor moois jullie zien.
    Bij het koffiemomentje even checken of er weer een nieuw verslag is.
    Nog veel geniet momenten en plezier.
    Groetjes Angela.

• 11 Mei 2015 - 23:26

Peter:

Gefeliciteerd met jullie trouwdag!!!
    met veel plezier lees ik jullie reisverslag, het is niet moeilijk om te visualiseren hoe mooi het allemaal is, goed geschreven!! Het dikke echtpaar zie ik zo voor me, da's niet zo moeilijk. ik ben benieuwd naar jullie verhaal over yosemite hoop dat zelf ook nog eens te zien!
    Veel plezier en groetjes
    Peter en jose