Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Remco, Inge, Ted en Sophie Kruijff - WaarBenJij.nu Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Remco, Inge, Ted en Sophie Kruijff - WaarBenJij.nu

Los Angeles

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Remco, Inge, Ted en Sophie

20 Mei 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Zondag 17 mei ’15
Volgens de TomTom drie uur rijden voor de boeg, maar dat worden er dan al gauw vijf. We reden eerst highway 101 en sloegen op een gegeven moment af naar Highway 1, de Scenic Drive. Daar parkeerden we even om bij te komen van het hectische verkeer richting Los Angeles. We stonden aan de Pacific Ocean, prachtige uitzichten, tussen Santa Barbara en Ventura. Helaas geen walvissen dit keer en ook geen dolfijnen. Volgende keer beter.
Het verkeer was werkelijk enorm druk. Over tien banen één massa van rijdend blik, vreselijk. Gelukkig stuurt Remco het bakbeest vloeiend overal doorheen.
Onderweg nog even langs een winkel om weer een ander middeltje tegen Sophie haar bronchitis te halen. Hopelijk biedt dit wat soelaas.
We reden een stukje Mulholland Drive, met uitzicht op de huizen van sterren.
Om een uur of drie landden we uiteindelijk op Balboa RV Park aan Balboa Boulevard. Midden in LA. Steve heette ons van harte welkom. De reservering was ontvangen hoor, voor de familie Kruit. Okay!
Hij liet ons foto’s zien van alle beroemdheden die hier hebben gecamperd, er is zelfs een opname van NCIS hier opgenomen en hiernaast zijn ze net klaar met de opnames van Hell’s Kitchen. Verder had hij twee echte Emmy Awards staan. Ik weet niet meer van wie hij die te leen had, want ik ken al die sterren hier niet. Alleen Whoopi Goldberg wist ik.
Sophie heeft een Portal ingestuurd voor Ingress hier op de camping: een muurschildering van Marilyn Monroe. Er zijn op de camping vele muurschilderingen.
We aten weer bbq. De voorraadkast begint langzamerhand een bodem te krijgen, wat natuurlijk goed is. Morgen gaan we naar Universal Studio’s en daarna naar een camping in Long Beach. Universal Studio’s is hier een kwartiertje rijden vandaan en volgens Steve moeten we om kwart over negen pas vertrekken om niet in de files te komen.