We're here! - Reisverslag uit Calgary, Canada van Remco, Inge, Ted en Sophie Kruijff - WaarBenJij.nu We're here! - Reisverslag uit Calgary, Canada van Remco, Inge, Ted en Sophie Kruijff - WaarBenJij.nu

We're here!

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Remco, Inge, Ted en Sophie

30 Juli 2006 | Canada, Calgary

Eindelijk is het dan zover, we zijn in Calgary aangeland. Zonder enige vertraging landden we gisteravond op Calgary Airport om 20 uur. De vliegreis duurde natuurlijk een eeuwigheid, maar dat wisten we van te voren. Ik zat naast iemand die zes jaar geleden naar Canada was verhuisd vanuit Zierikzee. En ja hoor, natuurlijk kende ze Leen Koper!

Vanaf het vliegveld namen we een taxi naar het hotel. Het was nog een heel eind rijden. In het hotel aangekomen, hebben we nog wat gedronken beneden in de lounge en daarna zijn we toch echt gaan slapen, want voor ons was het immers zes uur smorgens.

Vanmorgen weer fris en monter wakker geworden. Het waren dan ook heerlijke bedden! We hebben ontbeten bij Mac Donalds, waar ze hier een speciaal ontbijtassortiment hebben. Heerlijk hoor. Buiten opgegeten in de zon.
Daarna zijn we naar het Foothill Stadium geweest om tickets te kopen voor de wedstrijd van vanmiddag. We verheugen ons er erg op.

Groeten aan iedereen die dit leest van de vier Kruijffjes vanuit een zonnig maar niet te heet Calgary! (21 graden Celsius).
Howdee Folks!

• 30 Juli 2006 - 17:16

OBRBKruijff:

Tja dat valt natuurlijk niet mee zo'n lange vliegreis,we zijn blij dat alles goed is verlopen, hoop dat jullie gaan genieten van de footbal wedstrijd vanmiddag. We horen van jullie groet uit een wat vochtig Nederland, Ottilie Bart en Brendy

• 01 Augustus 2006 - 10:53

Ineke:

Wat lekker dat het allemaal zo voorspoedig verloopt. Het is hier nu dinsdag en niet meer zo warm, hoe was de wedstrijd?

• 01 Augustus 2006 - 22:09

Oets:

Hallo Yankees! Wij zijn weer veilig thuis aangekomen vanmorgen om vier uur... Beetje trubbels bij de Hongaarse grens waar we de hele auto uit moesten pakken. Never mind. Alles okay verder. We hebben Ionuts (neef) meegenomen naar Nederland en die blijft hier twee weken. Het regent hier pijpenstelen en je waait uit je kleren, maar toch: leuk dat ik er ben.
    Groetjes en hou m tussen de lijntjes he.
    Oets

• 02 Augustus 2006 - 21:40

Edith:

Al lekker op weg? en genoten van de wedstrijd? Ook toevallig, dat je nou net naast een oud Zierikzeeer kwam te zitten. Grappig hoor.
    Groetjes van ons en veel plezier.
    Eertje, Eetje, Timmaster en Kiek

• 09 Augustus 2006 - 17:22

Ellen:

mooi zo dat alles goed is gegaan. alles is hier onder controle, de vissen leven nog. ik hoop dat we nog meer te horen krijgen. en hier is het nog al vochtig. Sake, papa, mama en ik zijn een midweek naar friesland geweest en zijn woensdag terug gekomen. En ik ga zaterdag met een vriendin mee een week naar spanje en een week naar frankrijk. we hopen dat jullie nog een fijne vakantie hebben.

groeten, familie staal.

• 10 Augustus 2006 - 20:29

Thea:

Ik heb maar één berichtje tot nu toe! Leven jullie nog?