New Orleans - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Remco, Inge, Ted en Sophie Kruijff - WaarBenJij.nu New Orleans - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Remco, Inge, Ted en Sophie Kruijff - WaarBenJij.nu

New Orleans

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Remco, Inge, Ted en Sophie

02 Juni 2012 | Verenigde Staten, New Orleans

Gisteren vanuit het vochtige Alabama via Mississippi naar Louisiana gereden. Het was niet veel qua kilometers, maar we doen er toch altijd weer lang over. De reis liep voorspoedig, maar het was al ver in de middag toen we eindelijk op de camping in New Orleans arriveerden. Het was raar weer, harde wind (van die heen en weer slingerende stoplichten, je kent het wel,lichtflitsen, donder en regen. New Orleans is natuurlijk de stad die gebukt is gegaan onder hurricane Katrina en we kregen enig idee hoe dat begonnen is.

We hebben gebarbecued op de camping en zijn op tijd naar bed gegaan om vanmorgen om negen uur (!) uur het shuttle busje naar het French Quarter te nemen. Daar hebben we heerlijk rondgeneusd en genoten van de muziek op straat. Tot slot nog een heerlijke Jambalaya (typische Cajun maaltijd) genuttigd op een terras mét live muziek. Echt zo New Orleans.

We hadden echter geen zin om op het shuttle busje te wachten en hebben een taxi gepikt, waar we zeker nog wel drie kwartier in hebben moeten zitten voor we weer op de camping waren. Daar nog lekker gezwommen, gegeten en gekletst met elkaar.

Het gaat hier prima zo met elkaar, we genieten volop

Morgen richting Memphis via Jackson.

Wordt vervolgd!!

@Spank: van harte gefeliciteerd!! Aan je gedacht vandaag hier!

• 02 Juni 2012 - 16:55

Carla:

Hallo RITS + Alex,

Zo leuk om jullie verslagen te lezen. Kijk elke dag even of er weer wat nieuws is. Mooie foto's ook. Wat een avontuur. Blijf vooral genieten. Groetjes, Carla

• 02 Juni 2012 - 19:11

B&O:

Wat een prachtige belevenis, geniet er van!
    Wij willen ook!

• 04 Juni 2012 - 08:05

Vera:

Hi guys (and dolls), dank voor de felicitatie. We hebben een drukke week achter de rug met alle voorbereidingen. De barbecue was zeer geslaagd en het weer werkte tegen de verwachting in, erg mee. We hadden een grote tent in de tuin gezet, maar in de middag zat iedereen achter in de tuin buiten de tent omdat het weer zo lekker was. In de vroege avond kroop iedereen de tent in want toen werd het weer fris. Het is 1 uur geworden. Het was dus weer heel gezellig. Hoewel ik niet altijd een reactie plaats, lees ik jullie reisverslag wel degelijk. Erg leuk. Vooral nu New Orleans, dat komt natuurlijk heel bekend voor. Geniet ervan en blijf schrijven. :)