Sightseeing in Chicago - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Remco, Inge, Ted en Sophie Kruijff - WaarBenJij.nu Sightseeing in Chicago - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Remco, Inge, Ted en Sophie Kruijff - WaarBenJij.nu

Sightseeing in Chicago

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Remco, Inge, Ted en Sophie

22 April 2014 | Verenigde Staten, Chicago

Allereerst dank aan Joke en Carla voor de reacties, erg leuk!

Vanmorgen na een heerlijk lange nacht rustig wakker geworden met een bakje koffie, daarna lekker ontbijten in het restaurant van het Essex Inn met een American Egg breakfast, erg lekker.
Om elf uur namen we het shuttle busje naar de Magnificent Mile, een straat met alle bekende en grote merken in gigantische panden. Noemenswaardig was de winkel American Girl, een waar paradijs voor erg verwende prinsesjes. Er liepen genoeg van deze dametjes rond om de dure poppen en alles wat je er maar bij kunt verzinnen voor aan te schaffen . Als je maar genoeg dollars in the pocket hebt.
We genoten langs de Mile weer van alle architectuur die er te genieten valt in Chicago, van oude in Gotische stijl opgetrokken gebouwen tot moderne enorme wolkenkrabbers, alles gebroederlijk naast elkaar.

Vervolgens wandelden we langs de Chicago River naar Navy Park, wat een beetje als een Engelse badplaats eruit zag, veel "vertier".
Het weer was prachtig en de meegenomen jassen konden eigenlijk in de tassen blijven.

We bezochten het Millenium Park met ondermeer de beroemde Bean, een enorme jellybean gemaakt van spiegelend metaal, zie foto. Indrukwekkend.

Om een uur of vijf waren we pas weer terug in het hotel, waar we onszelf beloonden met een heerlijk koel biertje uit de tap.
Een heerlijke dag, waarbij we wel enorm veel gelopen hebben, wat we behoorlijk in onze voeten en benen voelen.
Daarom geen avond activiteit meer. We gaan lekker nog even tv kijken. Morgenochtend om elf uur kunnen we ons melden bij Cruise America om de camper in ontvangst te nemen. Spannend!

We hebben allemaal genoten van Chicago. Een prachtige en ook gezellig stad!

• 22 April 2014 - 09:05

Sophie:

Nog iets weten te scoren voor dit verwende prinsesje? Grapje hoor. Leuk om te lezen wat jullie aan het doen zijn! Ook leuke foto's, vooral die Bean is apart!
    Vandaag beginnen dan de kilometers - veel plezier en geniet ervan!
    Groetjes aan jullie allemaal!
    Sophie

• 22 April 2014 - 10:41

Jacqueline:

Suuuper leuk om weer een verslagje te lezen!
    Geniet van alle nieuwe indrukken!
    groetjes Jacq

• 23 April 2014 - 10:36

Marijke:

Hallo wereldreizigers,
    Ziet er fantastisch uit op jullie foto's. Wij gisteren in Veenendaal en jullie in
    Chicago . Toch net even iets anders!!
    Ben benieuwd naar de plaatjes van jullie ontzettend grote camper. Goede reis en geniet ervan.
    Groetjes Toos en Henk