onderweg naar Seattle - Reisverslag uit Tri-Cities, Verenigde Staten van Remco, Inge, Ted en Sophie Kruijff - WaarBenJij.nu onderweg naar Seattle - Reisverslag uit Tri-Cities, Verenigde Staten van Remco, Inge, Ted en Sophie Kruijff - WaarBenJij.nu

onderweg naar Seattle

Blijf op de hoogte en volg Remco, Inge, Ted en Sophie

04 Mei 2014 | Verenigde Staten, Tri-Cities

In drie en halve dag moeten we van Salt Lake naar Seattle zien te rijden. Dat is een afstand van duizend mijl, best aanpoten.

We rijden nu dus met 1 camper, met Remco aan het stuur. Langs bergen, ravijnen, prairies, noem maar op. Allemaal erg mooi! Maar de eindstreep komt in zicht en moet op tijd bereikt worden. De laatste boodschappen zijn gehaald en opgegeten.
Vandaag, zondag, willen we Everett bereiken, waar we morgen het bakbeest moeten inleveren.

Foto's hieronder van de laatste dagen hieronder! Wat hebben we gezien:
Shoshone watervallen (hoger dan Niagara Falls)
Base jumpers vanaf een brug
Sacajawea State Park

We zijn nu Oregon gepasseerd en bevinden ons al in de laatste staat: Washington, de evergreen state.