LA- Amsterdam: The End - Reisverslag uit Almere-Haven, Nederland van Remco, Inge, Ted en Sophie Kruijff - WaarBenJij.nu LA- Amsterdam: The End - Reisverslag uit Almere-Haven, Nederland van Remco, Inge, Ted en Sophie Kruijff - WaarBenJij.nu

LA- Amsterdam: The End

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Remco, Inge, Ted en Sophie

20 Mei 2015 | Nederland, Almere-Haven

Dinsdag/woensdag 19/20 mei 2015
Heel vroeg uit de veren vanmorgen. Remco is vandaag jarig, maar we hebben het niet zo gevierd, dat doen we de 30e in Almere. Eerst een bakkie koffie en gauw douchen en aankleden. Daarna alles in de camper opruimen en schoonmaken. Dat is niet zo heel veel werk, maar toch wel een klusje. Alle afval weggooien, afvaltanken legen. Daarna tien minuten rijden naar het adres waar we propane konden tanken. Dat ging voorspoedig. Daarna nog tien minuten rijden naar Cruise America om de camper in te leveren. Alles werd in orde bevonden, zodat de$ 500 borg weer wordt teruggestort.
We vroegen een taxi te bellen. Tot onze verbazing werden we vervolgens met een limousine naar het vliegveld vervoerd. Bizar.
Het lange wachten kon beginnen. Eerst uren op het airport en dan nog ruim negen uur in de lucht. We vlogen in een redelijk aftandse Boeing 747 van KLM. Krappe beenruimte, maar de verzorging was zoals gebruikelijk top.
Omdat Sophie steeds zieker is geworden, direct op Schiphol telefonisch een afspraak bij de huisarts gemaakt. Het arme kind blijkteen longontsteking te hebben. Super pittig dat ze zich zo kranig heeft gehouden terwijl ze zo beroerd was.
Op Schiphol stond Mounya ons al op te wachten, die met ons in de taxi mee naar Almere ging. Bij ons thuis wachtte Paul, die zo lief de plantjes en post heeft verzorgd tijdens onze vakantie en zelfs af en toe een nachtje hier heeft geslapen.

We hebben genoten van de prachtige bezienswaardigheden in het Zuid Westen van Amerika, maar bovenal van het samen nog een keer een reis maken. We hebben mooie en onvergetelijke herinneringen gemaakt!

• 20 Mei 2015 - 22:46

Spank:

Zeer vervelend dat't weer achter de rug is. Snik. Wens jullie veel sterkte met verwerkingsproces.