Atlanta - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Remco, Inge, Ted en Sophie Kruijff - WaarBenJij.nu Atlanta - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Remco, Inge, Ted en Sophie Kruijff - WaarBenJij.nu

Atlanta

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Remco, Inge, Ted en Sophie

29 Mei 2019 | Verenigde Staten, Atlanta

Lange dag altijd die eerste reisdag. Om vijf uur vertrokken we van huis en uiteindelijk vlogen we pas om 11 uur met Delta vanaf Schiphol naar Atlanta. Een lange zit, kan ik je vertellen!
Op vliegveld Hartsfield Jackson leek het voorspoedig te gaan met het inscannen van je paspoort op automaten plus de vereiste foto en vingerafdrukken, waar we na een kwartier doorstappen ook nog de koffers vonden die al naast de band stonden. Helaas moesten we daarna toch weer naar zo'n mannetje in zo'n hokje voor weer foto en paspoort showen. En natuurlijk vertellen wat we hier komen doen.
Daarna buiten eerst de klap in je gezicht van de hitte en toen nog een half uurtje met een soort stadsbus naar het verhuurstation, waar we (ook weer gedoe ad € 300, wat we uiteindelijk hebben weten te voorkomen) een auto mochten uitzoeken. Maar eenmaal op weg door de drukke wegen in Atlanta's rush hour kregen we een melding dat de auto onderhoud nodig had: olie en filters. Dus weer terug weten te rijden en een ander auto uitgezocht.
Uiteindelijk zonder kleerscheuren het hotel gevonden.

En toen vol verwachting naar Walmart om de bestelling op te halen. Dat begon al goed: we kregen een flesje koud water. En nog beter: alle bestelde spullen waren er! De tent, de slaapzakken, de kussens, het giga luchtbed, de cool chest, de lantaarnlampen en de bbq. Niet te geloven!
En betaald had ik ook al , dus we konden zo alles in de auto gooien. Morgen kunnen we heerlijk in de nieuwe tent slapen. :)
We zijn heel benieuwd of hij echt in twee minuten is op te zetten.

Bij Walmart nog even drinken ingeslagen voor vanavond en vervolgens naar de Burger King op de hoek voor een Wopper meal. Voor een keer best lekker hoor.

• 30 Mei 2019 - 05:41

Paul:

Mooi wagentje hoor! Dat wordt weer uitkijken naar de blogs elke keer, veel plezier :)

• 30 Mei 2019 - 05:42

Sophie:

Hoi avonturiers!
    Fijn dat jullie er eindelijk zijn! En dat alles inderdaad netjes klaarstond bij Walmart, dat scheelt weer een hoop gedoe.
    Mooie grote auto (die hadden wij ook vorig jaar!) en leuk dat jullie alweer een hamburger op hebben. Hoort er wel bij.
    Wij kijken alweer uit naar het volgende verslag en welke avonturen jullie allemaal mee gaan maken! In de tent :-)

Groetjes en heeeeeel veel plezier!!
    Sophie

• 30 Mei 2019 - 05:53

Spank :

Hallo vakantiegangers, heeeeeerlijk voor jullie om weer in usa te zijn. Geniet van jullie vakantie, veel schrijven zodat de achterblijvers ook van jullie ervaringen kunnen genieten. Doe de familie de groeten. Take care, Vera&Spank

• 30 Mei 2019 - 06:05

Marijke:

Goedemorgen americanos,
    Weer terug in jullie tweede vaderland. Jullie hadden wel 'startproblemen' met de auto, maar dan nu toch eindelijk op weg met een prachtige wagen. Ben wel jaloers op de Burger King. Lust ik ook wel! Ben gisteren thuis gekomen. Volgens dokter ben ik een vreemd geval. Vind ik zelf ook. Ze weten het niet. Over 4 weken naar Alkmaar, want AMC heeft nog een veel langere wachtlijst. Rustig aan doen en pillen slikken. Jullie heel veel plezier en we kijken uit naar het volgende verslag.
    Groetjes van Aad en mij.

• 30 Mei 2019 - 13:59

José En Peter :

Hi Rem en Ing,
    Autootje in de bekende kleur

• 30 Mei 2019 - 14:07

Peter En José :

De rest van de tekst was weggevallen.
    Even opnieuw dan.
    Hele fijne vakantie en we lezen weer mee met jullie.
    Xxx peter en José

• 30 Mei 2019 - 19:55

Mounya & Ted:

Hooi, lekker begin van de vakantie zo! Gelukkig hebben jullie nu een werkende auto en alle spullen binnen! Dat komt helemaal goed. We houden het blog in de gaten. Groetjes!

• 02 Juni 2019 - 06:00

Ineke:

Leuk geschreven weer. Goede reis.
    Groet Bertus en Ineke