Blountstown en diepzeevissen Panama City Beach - Reisverslag uit Blountstown, Verenigde Staten van Remco, Inge, Ted en Sophie Kruijff - WaarBenJij.nu Blountstown en diepzeevissen Panama City Beach - Reisverslag uit Blountstown, Verenigde Staten van Remco, Inge, Ted en Sophie Kruijff - WaarBenJij.nu

Blountstown en diepzeevissen Panama City Beach

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Remco, Inge, Ted en Sophie

03 Juni 2019 | Verenigde Staten, Blountstown

Gisteren zijn we na een korte rit in Blountstown (Florida) aangekomen; bij onze vrienden, die een jaar geweldig voor Sophie hebben gezorgd. Langs de weg constant de schade van Hurricane Michael zichtbaar aan bomen en gebouwen. Nog veel blauwe dekzeilen op de huizen om droog te blijven (de fabrikant van deze zeilen moet steenrijk geworden zijn.). Sommige onherstelbaar beschadigd, anderen al helemaal weer op en top opgeknapt. Ligt er aan of je verzekerd was natuurlijk, wat $ 3.000 per jaar kost aan premie. Dat kan niet iedereen betalen.

We kwamen zonder problemen aan bij het nieuwe huis van Jerome en Lazelle, waar we ons vergaapten aan ….. alles. We kregen ook een tour door de nieuwe fifth wheel (camper); ongelofelijk zo groot en luxe. Zelfs met een elektrisch haardvuur. Het is toch niet te geloven.

Vanmorgen (maandag) moest Remco vroeg uit de veertjes om met Jerome te gaan diepzeevissen vanuit Panama City Beach. Het was een zes uur durende trip, ze waren om een uur of vier pas weer terug in PCB, waar Lazelle en ik ze op zaten te wachten. Wij hadden de dag lekker doorgebracht met winkelen in PCB.
Het is red snapper seizoen, dus er was een vracht van die enorme vissen gevangen. Ze werden schoongemaakt en mee naar huis genomen. We gaan ze morgen opeten bij de dochter en schoonzoon van onze vrienden. Ben benieuwd.

Vanavond van die enorme steaks van de bbq eten. We hebben het recept van de marinade opgeschreven deze keer.

Iedereen dank voor het lezen en zeker ook voor alle reacties op het blog.!

• 04 Juni 2019 - 08:02

Mounya:

Wat een buit zeg! Heel cool, enige keer dat ik een red snapper heb gevangen is in Stardew Valley (spelletje) en dat was een flinke klus ook nog. Groetjes, Mounya

• 04 Juni 2019 - 16:35

Sophie:

Echt heel cool en gek om te bedenken dat jullie nu daar zijn, ben wel heel jaloers hoor! Benieuwd wat je van de badkamer vond :-) Kan al niet wachten op de blog van vandaag met de ultieme redneck experience. Enjoy!!! Liefs van mij, ook aan L+J!

• 04 Juni 2019 - 17:41

Vera:

Wat fijn hè om de vrienden weer te zien. Zij zullen er ook weer blij mee zijn geweest. Spank en ik zouden er wat graag bij zijn.
    Hier hebben we zaterdag de verjaardag van Spank en Tom gevierd. Gelukkig was het heerlijk weer dus we hebben met meer dan 20 man in de tuin gezeten en vanzelfsprekend gebarbecued. Enfin, dat hebben we ook weer gehad.

Wij wensen jullie nog heel veel plezieren wij kijken weer uit naar jullie volgende verhaal.

Groetjes,
    Spank en Veder