Hartsfield Jackson, Atlanta - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Remco, Inge, Ted en Sophie Kruijff - WaarBenJij.nu Hartsfield Jackson, Atlanta - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Remco, Inge, Ted en Sophie Kruijff - WaarBenJij.nu

Hartsfield Jackson, Atlanta

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Remco, Inge, Ted en Sophie

18 Juni 2019 | Verenigde Staten, Atlanta

Over een aantal uur vertrekt onze vlucht naar Amsterdam, met KLM. We hebben onze vakantie in Georgia afgesloten. Het was een geweldige reis, met veel mooie bezienswaardigheden, leuke ontmoetingen en vele momenten van verbazing en plezier. Vanmorgen hebben we al onze campingspullen weer in de bijbehorende tasjes kunnen toveren; alles schoon en droog. Onderweg naar Atlanta hebben we ze keurig “gedoneerd” bij een Goodwill, een landelijke kringloopwinkel. Dat was een idee van Lazelle, dat we met genoegen hebben opgevolgd. Hopelijk hebben anderen zo nog iets aan al die mooie en goede spullen, die ons drie weken lang van alle gemakken hebben voorzien. Iedereen enorm bedankt voor het meeleven, het lezen van de blogs en met name de geplaatste reacties, dat waren elke ochtend weer cadeautjes!

• 19 Juni 2019 - 10:16

Bons:

Jij bedankt voor het schrijven! Wij hebben met z'n allen zo een beetje mogen meegenieten =)
    Goed inderdaad om de boel te doneren, da's beter dan dat het gewoon in een willekeurige dumpster op een camping te gooien.

• 19 Juni 2019 - 15:53

Spank:

Dank voor het mee mogen genieten van jullie avonturen. Goede reis

• 19 Juni 2019 - 18:44

Peter En Jose:

Rem en Ing, jammer dat het weer voorbij is. We hebben met plezier jullie avonturen gelezen.

Hele goeie reis terug en tot gauw om het hele verhaal te horen.

xxxPeter en José

Tags: KLM